(Android/iOS) Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles juksekoder ubegrenset alle
Feb 6, 2022 0:53:26 GMT
Post by hosbiatockcacu on Feb 6, 2022 0:53:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder ubegrenset alle ▞▞▞
▞▞▞ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles 2022 version ▞▞▞
Jeg elsket virkelig dette spillet, men problemet har mange sesonger
Etter å ha spilt nivå 1 og 2 begynte spillet å hekte, vær så snill å finne en måte å fikse det på
Jeg elsker dette spillet, men fordi det ikke har nok nivåer, må jeg gi det 3 stjerner. Bortsett fra det er det et ganske bra spill 👍 håper dette hjelper ❤️😊😝
vennligst publiser nye nivåer i dette spillet. Dette er et veldig interessant spill du det er mitt første spill der jeg ikke kjeder meg enda! så veldig kjærlig spill ...................
Denne appen er så kjedelig og vanskelig! Det gir deg flere annonser å se enn belønningsmynter. 🤨
Veldig veldig gøy
dette er moro du må spille det prøve det gratis
🤩
Dette spillet er en forbannelse tullete.
Jeg er ikke engang på femte nivå, og jeg har allerede sett meg gjennom 10 annonser, ingen av dem er de du kan velge å gjøre for ekstra poeng (som det er MANGE av). Ikke bare det, men det er ganske laggy også.
Svarene er enten åpenbare, helt trivielle, eller kan bare bli funnet ved å trykke på ting tilfeldig. Men hvis du vil drepe litt tid, kan det være godt å le. Kan være.
Dette er et spill for 4 åringer eller svært berusede personer med en IQ som forbyr førerkort. Ikke installer, dette er en fryktelig sløsing med tid og lagringsplass. På grensen til svindel. 😡
Nok en gang et spill med for mange annonser. På mindre enn 5 minutter så 3 annonser, og etter den første annonsen varte de to andre lenger enn den tidligere. Tar bort moroa ved å spille.
Det er et flott spill, jeg er allerede 14, men jeg elsker dette spillet så mye, Hvis du har problemer med å legge til, er det bare å slå av dataene dine, problemløs!
Gåtene er enkle. Det er definitivt morsomt i begynnelsen, men så blir det kjedelig på grunn av mangelen på utfordringer. Du trenger ikke hint med mindre du er i det forferdelige spillet "Finn følgende objekter". Og ikke få meg i gang med annonser. Jeg forstår når et spill legger inn en annonse i det, MEN å sette en 30-sekunders annonse som ikke kan hoppes over etter hvert nivå som bare tar 10 sekunder å løse er irriterende.
Morsomme gåter, men dessverre gjemt mellom en endeløs byrde av annonser
Ok først av alt...VEI TIL MANGE ANNONSER FOLK!!!Etter hver permisjon kommer det umiddelbart en annonse.Det er så IRTIG!!!!Vennligst bare sakte ned annonsene.De fleste bare legger inn annonser i spillet for å få mer penger .Så jeg vedder på at dere gjør det, men trenger dere egentlig bare penger eller vil dere at folk skal elske dette spillet??!!Vennligst sakte ned. Jeg gir dette spillet 3 av 5 årsak til annonsene og jeg glemte å nevn at bladene er veldig enkle!!!Kanskje sende flere gåter som er "vanskeligere" det ville vært bedre, men bra spill😌
Det er eventyr, tilpassbart og morsomt spill
blir kjedelig, men er en god oppfriskning
HVER annonse får spillet mitt til å fryse, så jeg må lukke det og starte på nytt. Huawei P30 lite. Synd fordi det virker ganske gøy, men jeg må avinstallere.
Hvis jeg kjeder meg, spiller jeg dette spillet.
Dette spillet tvinger deg til å trykke på glasset for å få en ledetråd og se en annonse før du kan fortsette med å gjette. Jeg trodde jeg ville være i stand til å gjøre mine egne gjetninger og enten vinne eller tape. Ikke bli tvunget til å se en annonse i 30 sekunder og deretter fortelle meg hvilket svar jeg skal velge. Jeg liker å spille spill som trener hjernen min, ikke se annonser. Så virkelig gøy ut, men nei takk.
Spilte de første 12 nivåene og det er egentlig ikke et puslespill. Måtte tenke utenfor boksen på ett nivå, men ellers er det bare å flytte rundt på ting og med elimineringsprosessen får du det riktige svaret på omtrent 5 sekunder. Og så mellom hvert 5 sekunders nivå får du en 20 sekunders annonse
Who is? Brain Teaser & Riddles ট্রিভিয়া icp
Alt for mye kommersielt. En scene så kommersiell.
Bra spill. Det er morsomt👍😁 og underholdende.😍Jeg elsker ekspertene som kommer etter at vi er ferdige med nivået😍. jeg fullførte alle nivåene på to dager😁🤩👉👈. kan ikke vente på de neste nivåene forresten er det bare 294 nivåer eller er det flere??? Ok..... folkene som ser dette innlegget, jeg må si "dette er et fint spill👍"
Jeg er så utakknemlig for å ha installert dette spillet 'Hvem er?'! Fordi: 1) Full av annonser, bare du trenger å komme på det andre nivået, det er en annonse som ødelegger veien for deg, og den er DEFINITIVT irriterende! 2) Fordi du ikke vet det kompliserte svaret x10 trenger du for å få en annonse for det, EX; vet du ikke svaret, så kan du ikke se en annonse? Wow, bare wow jeg hater det! 3) Og til slutt er det at du av en eller annen grunn for det snurrende hjulet forsøkte å ikke snurre igjen for ingen ADS igjen, men likevel dukker det opp en annonse! 2★!!
Det er en god app, men det er så mange annonser at jeg har brukt den i 30 minutter ved at kun 20 minutters annonser er der, så vennligst fjern annonser, det vil være et bedre spill. er for mye irriterende, så vær så snill og konsentrer deg om det takk 😍
Superhero Rescue: Spider Games Cuaca lfo
Uspillbar. En annonse spilles av etter hvert spørsmål som du må se i sin helhet.
Hver gang du trenger et hint, trenger du 50 poeng som du bare kan få etter å ha sett en 30 sekunders video. Du får ikke poeng etter å ha fullført nivåer. Det er som om du er der for å se annonser. Jeg avinstallerer.
Who is? Brain Teaser & Riddles ট্রিভিয়া icp
Julie å sletten Hei
Who is? Brain Teaser & Riddles Trivia kgtm
Annonsene slutter ikke som jeg 2 nivåer i annonser kommer opp og det tar evigheter å installere for meg og det er ikke flere nivåer som vant jeg spillet
Jeg liker dette spillet, det ville vært et femstjerners, men det er alt for mange annonser. Hvem som noen gang har laget dette spillet, må ta ut noen andre, ellers tror jeg de vil miste kunder inkludert meg. Så hvis du ønsker å få ikke det har for mange annonser jeg kan ikke engang fullføre et nivå uten et tillegg. Det er ærlig talt et av de verste spillene jeg har hatt på lenge.
Hater hvordan legger bare begynner å spille tilfeldig..... Ingen bilder bare lyd.
4 bare på grunn av for mye AD
Jeg sier 4 stjerner fordi det tar lang tid før haken forsvinner etter at du har svart riktig, men bortsett fra det er det et bra spill. Hvis du ser etter et spill som er enkelt å få tak i og gratis, og det ikke har så mange tillegg, er dette spillet for deg! Jeg anbefaler det 10000%
Dette spillet er så fint prøv det, men når du når hundre og ti (110) vil det begynne å sveive
For mange annonser. Selve spillet får deg til å tenke og er ganske morsomt. Men det er konstant annonser som noen ganger fryser og får deg til å gå et nivå eller to tilbake. For å stoppe annonsene er det ganske dyrt. Spillet er morsomt ellers.
Det er et episk spill som er kreativt og morsomt. Jeg begynte å spille det da jeg var dårlig, og det fikk meg virkelig til å le
Jeg synes det er et veldig bra spill og det gjør meg glad og det gjør meg også smartere!
Selve spillet er fint, men det er ADS som går meg på nervene hver gang. Du kan bokstavelig talt ikke spille dette spillet uten å møte en AD på 0,0005 sekunder.
Who is? Brain Teaser & Riddles Trivia kgtm
Dette spillet er veldig morsomt og får hjernen din til å fungere! Finn ut mysteriene og hemmelighetene som de har forberedt for deg! Løs quizer, spill spill, tjen pærer og ha det spesielt gøy! Last ned dette spillet nå!
Det er ganske morsomt å spille, men for hvert klikk dukker det opp annonser. du kan bare gjøre krav på pærer og spinnhjul etter å ha sett en 25 sekunders tillegg. Mye bedre å fikse disse tilleggene slik at spilleren kan spille uten å kjede seg.